tisdag 2 februari 2010

Länge sen sist jag bloggade här!


Hej alla glada ... uti vårt avlånga snöiga land! Hur har ni det ... längtar ni till våren och sommaren - ja vem gör inte det - i detta jäkla snöiga land ... det bara vräker ner hela tiden - är det inte snön så är det kylan som man är irriterad på! Men nog nu om väder och vind och snöh-vetet!

...........

Har inte bloggat här på bra länge nu ... har liksom inte blivit, lusten, orken, tiden har inte funnits där. Dessutom så är jag mera aktiv på Bloggspace ... än just här - har träffat så många bloggare där under dom dryga tre åren som jag bloggat just där - som gjort att jag faktiskt är i stort sett daglig dags aktiv på den bloggen. Skulle gärna blogga mera här också, för jag har hittat så många trevliga och fina och vackra bloggar här som jag lärt mig att tycka om!!! Men jag hinner ju inte vara på flera ställen samtidigt - jag måste ta ett beslut om vart jag skall vara - bloggar har jag överallt - men jag är inte aktiv överallt - som tur är .... för då skulle jag inte hinna jobba, sova, sköta om hus och hem och familj!!!

.....................

Har lunch nu på jobbet ... måste börja om snart! Jag önskar er alla en superduper trevlig tisdag i snöyran - kör försiktigt om du måste ut på vägarna och tänk positivt - det blir snart vår!!! Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥