onsdag 7 april 2010

God morron bloggen








Dagen idag är en onsdag och det känns skönt utomhus ... med +2 grader och en morron som börjar att vakna så smått.
Sovit lite si så där i natt - vaken massvis med gånger. Men jag sov ändå tills klockradion började skvala och då var klockan 04.40.
Lillördagen - smaka på ordet. Vad säger det dig egentligen - inget speciellt eller hur! En dag närmare helgen ... det får väl räcka och bli över!
Igår var jag - väldigt trött - jag tror också att denna tröttheten beror på min värk - som ibland är värre än vanligt! Och det har varit värre än vanligt nu några dagar. Antagligen så har jag gått an för mycket hemmavid med vårstädningen - kroppen orkar inte med det - men det skiter jag i ... vill ju göra saker - har så svårt att bara vara stilla! Men jag får ju själv lida efteråt.
Sitter här som vanligt med min kaffekopp - har druckit upp min goa dryck ... dagens första kaffetår!
Hur har ni det annars då mina kära bloggarvänner? Vad pysslar ni med denna onsdag - denna vårdag? Jag antar att ni sover.

Vi syns och hörs ... hoppas dagen är snäll mot er och sköt om er! Kram kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥