fredag 9 april 2010

Snöblaskväder och fredag



Det är fredag morron och det snöregnar ute, det är blaskigt och grått och trist denna morron. Graderna är på plussidan av nollstrecket. Allt är blött och skitigt - vägarna, bilarna. Men det blir bättre sen ... alltid tänka positivt och det är ju inte så svårt när det dessutom är fredag!!
Idag skall jag hämta ut två paket, dels ett från Haléns med en silverljusstake och så en svart taklampa och så ett paket från Yves Rocher. Längtar ... alltid kul att öppna paket eller hur!
Har sovit som en stock! - hur nu dom sover ... hela natten har varit fylld av god sömn, vaken en gång tror jag!! Sov tills klockradion började spela ... har hänt nu några mornar - väldigt konstigt för att vara jag!!!
Idag fredag som sagt var ... vad bjuder den dagen på då?
Jobb först och främst, sen lite mathandling och så något "färdiglagat" till middag, pizza kanske - ja varför inte - det är gott nån gång.
Nu har ju också mitt favvolag i hockey - Skellefteå - spelat klart för denna säsongen - det var ju synd ... men återigen - det är ju bara hockey och livet går vidare fast dom förlorat!!
Nu tänker jag på kaffe - skall gå och hämta mig en kopp och njuta ett tag av tystnaden och kaffetåren - önskar er alla en braig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥