fredag 11 december 2009

Äntligen helg och fredag


Nämen hej, hallå - GOMORRON ... på er alla. Hallå - är ni där ... tycker det verkar var väldans tyst här. Inte bara på mitt jobb - utan även på bloggen. Nåja ni sover väl eran skönhetssömn antar jag. Tids nog vaknar även ni. Själv har jag varit uppe före tuppen - före halv fem!
Idag är det lite lite frostigt ute ... på nollan just nu, när jag klev upp nästan -2.
Idag blir vi bjudna av företaget på lussefika, dessutom skall "min arbetsgrupp" ut och äta julbord och hämta julklappen! Mycke nu och mycke kul och skoj som ni ser.
Skönt med fredag eller hur. Tycker åtminstone jag.
I morron fyller min kära gubbe år - det skall vi fira - hipp hipp hurra! Sonen kommer å grattar pappa idag, han skall jobba både lördag och söndag.
Å så skall jag absolut på stan! Var ju aldrig och shoppade förra helgen och inte går det ... att inte besöka butiker på såååå länge! Man får ju abstinens förstår ni väl.
Och det här går inte heller - måste jobba nu - folket börjar strömma in här och jag är kaffesugen ... som vanligt.
Önskar alla mina goa bloggarvänner å läsare en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥