fredag 11 december 2009

Vem är intresserad av att läsa om Tiger Woods?


Så less man blir - så fort man klickar in sig på nätet på någon tidning eller lyssnar på nyhetssändningar - så finns hur mycket som helst att läsa och höra om Tiger Woods! Jag menar: hur intressant är hans kvinnoaffärer? Hur viktigt är det att läsa om dom - detta tycker jag dom får klara upp inom sin egen familj - bara för att han är en megakändis - så blir detta till världens största rubriken världen över! Men hur viktigt/intressant är det egentligen?
Finns det verkligen inte annat att fylla nyhetsprogrammen och tidningarna med kan man fråga sig?
Jag säger bara - ORKA bry sig! visst jag bryr mig ju så pass så jag skriver detta - men däremot så läser jag ingenting om hans alla affärer eller vad som hänt - detta skiter jag i! Inte ett piss intressant tycker jag! Men rubriker går inte att undvika läsa och inte heller att höra på tv om allt detta trams!
Även om han är kändis - så är han en människa i grund och botten - precis som vi alla andra - med fel och brister!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥