fredag 22 oktober 2010

Fredag med skallebang, roligare kan man väl ha!


Nog trodde jag att "skallebanget" skulle ha flytt sin kos under natten, men inte det!! Vaknade upp med en jäkla huvudvärk ... igen. Men "kämpe" som man är - så steg jag upp, tog en tablett och gjorde mig klar för jobb idag!
Det är en kylig morron, -6 grader. Månen var jättestor och jätteklar där uppe i morse, nu lyser solen och himlen är babyblå! Det är lite magiskt när man tittar upp mot månen och ser den så lysande och runt omkring den ... bara mörker.
Har redan fått i mig många baljor lut. Nja kanske inte lut, men kaffe ... hihi.
Då var det fredag ... om nu någon skulle ha missat det! Så skönt med helg ... tycker bara att veckorna går så himla fort - det är jämt och ständigt måndag och fredag och däremellan bara swischar det förbi nåt - som kallas tid!
Nej nu tror jag att jag slutar mitt morroninlägg och önskar er en bra fredag "där ute" i stora vida världen ... tills vi hörs - hej då!

PS. länge sen sist jag skrev här - sorry!. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥