måndag 25 oktober 2010

I omklädningsrummet


Laget hade spelat klart på handbollsplanen och alla stod nakna i duschen. Plötsligt piper det till och en av de nakna männen tar fram en personsökare från bröstet. - Va fan var det, frågar Ola - Jo det var min personsökare. När jag fick min pacemaker inopererad, tyckte läkaren att vi skulle göra en liten ficka i bröstkorgen. Smart eller hur? nu kan jag ha den med mig överallt.
Plötsligt ringer det och en av de nakna männen tar fram en mobiltelefon från ena skinkan. - Va fan är nu detta, frågar Ola - Jo, när jag fick inopererad en ny höft tyckte kirurgen att vi skulle göra en liten ficka i skinkan. Smart eller hur?
Ola var inte helt glad över detta, så han gick snabbt ut på toa. Stoppade upp 4 meter toapapper i anus och lät en halvmeter hänga utanför. När han kom in till duschen igen sa de andra: - Ola du har papper hängande ut ur arslet!! - Jaha..sa Ola....Nu har det kommit ett fax.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥