fredag 29 oktober 2010

Bara vanligt babbel


Igår var jag på ett ljusparty - Partylite. Mycket snygga saker och dyra! Goa lukter - men när det blir så där intensivt mycket lukt, då får jag ont i halsen.


Köpte en s k "pelarljushållare" i glas för 499 kronor. Jag har en "smärtgräns" och summa, som jag kan "offra" när jag går på nåt sånt här! Och det är max kring 500 kronor. Man kan ju köpa hur mycket som helst, men det är ju faktiskt inte nödvändigt ... man behöver ju inte allt! På bilden ser ni tre olika storlekar och jag köpte då den minsta, vilken inte är speciellt liten - hade jag köpt alla tre - så skulle jag ha fått punga ut med över 1700 kronor! I december kan man få köpa dom billigare om man är värdinna och gästerna handlar för 5000 kronor, då får man dom för 70 % billigare!! Jag var jäkligt sugen att boka in ett party, måste jag säga, men det är så mycket i december tycker jag, med både två kalas och julförberedelser, så jag har inte tid helt enkelt - men ack så sugen!!
Vi hade en trevlig kväll och jag kom väl hem efter 22 nån gång.
Natten har inte bestått av så mycket sömn för mig ... har därför också lite känning av skallebang på morron - tog en tablett - så det kanske lättar!
Dagen idag bjuder på några plusgrader ... det är frostigt ute - speciellt på vägbanorna. Igår kväll hade det frysit på när vi skulle åka hem och nog fick man köra försiktigt! Vi hade faktiskt över +7 grader igår på dagen!!!
Skönt med helg - men det vet väl alla att man tycker vid det här laget - det har jag ju skrivit i flera år just på fredagen!!
I helgen inget speciellt inplanerat ... känns ju skönt - men jag vet nog att det blir både matlagning och eventuellt bakning ... borde/måste åtminstone göra nåt åt det hållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥