torsdag 3 juni 2010

Dammråttorna skall utrotas


Vare sig jag vill det eller inte - så måste jag "sköta om" dammråttorna i helgen! Dom börjar bli alltför många och jag tänker mata dammsugaren med dom. Ett riktigt SKROVMÅL blir det!
Många kallar ju dom här "råttorna" för änglatofflor - vackert ord på jäkla irriterande företeelse tycker jag!
Dom tar ju aldrig slut dom jäklarna!
Råttorna håller riktigt på att invadera huset nu ... det är då ett som är säkert! Nu har man varit ute i trädgården så pass ofta och mycket och fixat och donat där, så golven har blivit eftersatta inne och så har man ju öppet alla dörrar, både ytterdörren och altandörren och det blåser in skräp och man springer ut och in själv i jordiga skor titt som tätt!!
Men nu skall dom VÄCK!
Rädda sig den som räddas kan ... pass upp ... snart kommer "sugaren".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥