torsdag 3 juni 2010

Humanitär hjälp som hindras!


Man har ju kunnat läsa och se på tv om dessa fem-sex skepp som skulle försöka ta sig till Gaza med diverse hjälpsändning till befolkningen där "ship to Gaza" ... israelerna har ju bordat skeppen i förrgår och många dödats! hemskt tycker jag. Att överhuvudtaget kunna hindra en sådan hjälpsändning är ju fruktansvärt! Hur kan man göra nåt sådant frågar jag mig och tydligen också många andra runt om i världen! Det är en väldigt stor del av befolkningen i Gaza som är barn hörde jag igår. Att kunna utsätta en hjälpsändning för någon form av hinder är ju rent ut sagt för djävligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥