torsdag 3 juni 2010

Skäm bort dina fossingar


Ett härligt svalkande skönt och väldoftande fotbad - det borde alla fötter få känna av lite oftare eller hur!
Inte bara sommartid - utan även vintertid.
Men jag måste erkänna att jag själv är betydligt "duktigare" att göra fotbad på sommaren än på vintern.
Jag älskar att sitta ute på altanen och doppa fossingarna i lite skönt fotbad och sen gnugga bort lite "gammal hud" ... blä så äckligt, men ack så himla skönt efteråt. Det brukar kännas som om man går på ulliga gulliga rosa moln efteråt! Fötterna känns "lättare".
Hur "duktig" är du med att ta hand om dina fötter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥