torsdag 3 juni 2010

Fredag fast torsdag


Så underbart härligt det känns, det är fredag idag fast det är torsdag! Vi är ju lediga i morron från jobbet. Kan inte bli bättre - än med en långhelg.
Om bara vädret skulle vara toppen också. Det är gråväder idag, riktigt trist, det ser ut att bli regn. Graderna ligger på +11.
Vaknade redan 03.50 ... försökte verkligen somna om, men ... steg upp 04.30. Somnade någon gång efter 23-snåret.
Annars inget nytt att förtälja ... väder och vind och sovtider och värk och jobb. Det är min vardag ... och kaffe förstås - inte att förglömma den goda drycken, som jag faktiskt skall gå och ta i min kopp precis nu.
Hej på er alla och sköt om er och njut av eran egen vardag - kramen på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥