fredag 27 november 2009

Äntligen fredag!


Hej hopp gomorron alla goa bloggare å läsers. Hur är det med er då - denna tidiga - arla - fredagmorron? Bra hoppas jag - jag mår bra, vädret är - nåja - bra. Grått, mörkt, +5 - ingen nederbörd i alla fall - än så länge kanske man skall tillägga!

Sovit gott hela långa natta - visserligen så hade jag svårt att somna igår kväll - var alldeles för piggelina helt enkelt!

Idag klockan 9, skall jag få ett stick i armen - inte direkt nåt jag längtar efter, men va fasen - måste väl klara av detta sticket hoppas jag - annars svimmar jag väl! Hoppas inte ...

Sonen och hans flickvän var förbi igår kväll och hämtade lite julsaker som dom förvarat hos oss sedan dom flyttade ihop i somras.

Själv har jag kvar en del att plocka fram - en hel del kanske jag skulle skriva! Har börjat så smått - men är långt ifrån klar. Kommer tid - kommer råd! men lite stressad känner jag mig. Borde också hinna med lite bakning i helgen ... stress stress och åter stresskänsla!!

Hade tänkt baka lite muffins, långpannekakor, mjuk pepparkaka ... och saffransbröd förstås!

Har druckit upp dagens första - men inte sista - kopp kaffe här på jobbet. Mitt jobb börjar jag halv sju - men är äckligt morronpigg - ibland är jag här redan efter fem!!! Har ni hört på den piggelina människan va ...!

Slutar nu mitt inlägg med dom välkända orden - ha en bra dag alla goa människor IRL - kraaaaam på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥