lördag 14 november 2009

Mooooorning alla!


Vad jag blir less på att hitta på lämpliga rubriker till mina inlägg! Tycker det bara blir ett och samma hela tiden! Men i alla fall - gomorron goa bloggare å läsers där ute. Hur har ni det en sådan här skön dag - lördag och allt? Själv har jag det bara finemang. Har varit uppe ett tag förstås ... fixat kaffe och hämtat in världsbladet och läst det, har till och med väckt gubben min! Så nu sitter han med bladet, ciggen och kaffekoppen i köket och här sitter jag och plitar ner mina rader till er!
Sovit gott, var så himla trött igår kväll och jag blir så irriterad när jag är trött på kvällen - vill ju vara uppe länge och njuta! Har också en känsla av att jag drömt en hel del braiga saker i natt ... men jag får liksom inte fram dom!
Graderna denna lördagmorron är -4, kolandes mörkt är det. Det var bara grannkatten och jag ute när jag hämtade tidningen!
När stan vaknat och affärerna ... så skall vi in och shoppa loss lite. Det blir en del julklappar - vet precis vad jag skall köpa - så det är lugnt. Skall in på en hel del butiker hade jag tänkt. Göra slut på många presentkort - har ett på Ur och Penn som jag har fått av sonen ... där blir det smycken för hela slanten. Kanske något armbandsur. Vi får se.
Återkommer senare med rapport från shoppingen!
Passar på att önska er alla en braig dag.

1 kommentar:

  1. Hej och hå! allt väl här? har inte hunnit besöka er mina söta vänner så jag ska hinna med så många jag kan idag! Hoppas helgen blir bra! kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥