tisdag 17 november 2009

Under månen inget nytt!


Morronen är kommen, kaffekoppen är fylld - inte till bredden dock! Morrontoaletten är gjord och färden till jobbet är avklarad! Och här sitter jag då ... i denna tidiga morronstunden och knapprar på tangenterna.
Ute småduggar det och är ännu svartare än vad man kan tro ... mörkare än mörkt! Graderna är dryga 3 plus.
Natten har varit återigen skön och med god sömn, även om jag vaknat till lite då och då, men somnat om direkt! Då kan man inte klaga alls.
Jag var heller inte ett dugg trött igår kväll, det är härligt när man känner att man orkar vara uppe - fast klockan är sen!
Såg hockey förstås och så en snutt av det här programmet "mamma till en mördare" ... gripande - men eftersom jag inte sett från början - fick jag ju liksom ingen handling och vad som hade hänt! Nån som kan berätta kanske!!
Ja vad mera att berätta - tror inte just nåt mera för tillfället!
Ni skall få sova i lugn och ro - jag kan ju väcka er med mitt knapprande *ler*. Och det vore ju verkligen synd - ni som sover skall få sova ännu några timmar!
Därför slutar jag nu och önskar alla en härlig dag!

3 kommentarer:

  1. GOMORRON ! vist är kaffe på morronen godast.Ja det är gott att sitta och dricka i lugn och ro.Ha en mysig dag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej hej! hoppas dagen varit bra?? Här har det regnat och är så allmänt tråkigt väder så man blir så nere. När får vi snö tro? då blir det ju ljusare! ha en fin kväll kram

    SvaraRadera
  3. Hallojsan...
    Du e morgontidig du, min vän...=))
    Här sussas det så länge det bara går...=)))
    En bra onsdag önskar jag dej...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥