torsdag 19 november 2009

Arla morronstund med blogg och kaffekopp


Gomorron alla goa! Återigen har natten flytt sin kos och här sitter jag, med min kaffekopp och dator.
Sovit som en stock i natt, vaken en gång tror jag - men somnade om direkt. Sov faktiskt tills klockradion började spela och det händer minsann inte ofta på ett helt år!
Tog mig en go slurk kaffe!
Var med sonen och han flickvän på stan igår och kollade på julklappar. Dom visade sånt dom önskade gemensamt! Det är bra att få såna tips, jag har själv "kommit på" många saker och även hunnit med att köpa en hel del. Men nu fick jag ju mera förslag, men allt kommer dom ju inte att få förstås!!
Ute blåser det ganska så kallt, graderna ligger på +1. Så det har blivit lite kyligare nu än tidigare i veckan, igår när vi var på stan - så regnade det lite lätt!
Tänk så skönt - det är snart helg - igen! Inte klokt vad dessa veckor bara flyger undan, bort nånstans, för att aldrig komma tillbaka! En vecka tar slut och en annan tar vid!
Och i helgen skall vi fortsätta med våra julklappsinköp och så skall vi på julmarknad som jag berättat om tidigare!
Jag hoppas att jag inte väckt er som sover just nu, med mitt knapprande på tangenterna *ler*. Slutar därför nu - så ni får fortsätta eran skönhetssömn och önskar er alla en bra dag.

1 kommentar:

  1. Gomorron!jag har sovit skönt i natt .Tjejen och jag var på stan igår .Började handla julklappar igår.Skönt att försöka slippa allt stress.Ha en skön torsdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥