fredag 13 november 2009

Snabbt morroninlägg


Här kommer ett kallt och snabbt gomårning till er! Graderna är nästan -9 och det biter lite om nästippen utomhus.
Idag sitter jag på möte mellan 8-14, mycket att hinna förbereda före också.
Efter jobbet skall jag direkt in på stan, Apoteket - det blev ju inte igår. Och så till Kupan ... köpa upp något presentkort skall jag! Sen köpa skrovmål (det är fredag och då ids man inte laga mat - det skall gå fort och frun i huset är alltid befriad från matlagning på fredag!). Sen hem och mysa och äta i lugn och ro, hockey på kvällen, tända ljus och kanske något annat gott till!
Och så har ju min gubbe namnsdag idag! Han fick en gokram av mig!!! ... på högtidsdagen *ler*. Han är som ett barn min gubbe ... så gammal han är! Barnasinnet finns kvar i honom och det är ju bra det!
Vi var ju igår på middag hos sonen och flickvännen hans. Hennes föräldrar och så vi. Det bjöds på porterstek, sallad och potatisgratäng och kaffe med dopp! Så gott och så trevligt det var! Tack för det ungdomar!! Det skall ni inte ha gjort för sista gången *ler*!
Sen när vi kom hem var jag hur pigg som helst, såg hockey och efteråt när man skulle försöka sova, så gick det bara inte - låg vaken hur länge som helst!
Slutar min morronberättelse nu och önskar er alla en bra dag och helg - ta hand om er och varandra och njut av dagen - kramar i massor!

1 kommentar:

  1. önskar dig med en jätteskön helg....
    Med tända ljus och myspys med goa gubben på hans namnsdag.
    Kram Madde

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥