tisdag 9 november 2010

Kung Bore hälsar på hos mig idag


Brr va kalllt det är idag - jag hade när jag klev upp hela -14 grader ... ser att termometern här på jobbet "bara" visar -11. Så idag är det minsann bistert om nästippen ... och även kinderna.
Sovit gott hela långa natten, vaken före 3-tiden och så vaknade jag strax före halv fem och klev upp!
Igår kväll såg jag "Böda camping" - har någon sett detta programmet - började visst förra veckan tror jag! Brukar aldrig se sånt där "svammel" ... men nu råkade det bli så och det var ganska så kul ... man fick ju se hur campare har det - skulle inte vilja byta med dom alls, för det där campinglivet tilltalar inte mig ett dugg, skulle bli tokigt om jag var tvungen att bo så där tätt och höra allt jäkla liv som det kan bli!! Musik och skrik, bråk och partaj ... nä usch! Men tur vi människor är olika och att inte alla är som mig!!
Har varit och köpt mig en matlåda här på jobbet, det blev plättar och då menar jag inte pannkaka *ler*. Igår hade jag med mig en sallad bara och det var sååå gott. Dom har börjat på ICA Kvantum att ha ett ordentligt salladsbord - där man själv kan plocka vad man vill ha i sin burk, kostar 9.90 kr/hg. Dressingburk 4 kronor. Skulle kunna leva på sallad - det är sååååå himla gott!
Nej nu mina bloggarvänner och alla jag känner ... nu måste min kaffetarm få i sig nåt - det känner jag! Så därför - ha nu alla en strålande dag ... eller åtminstone en bra dag, för vädret skulle väl vara lite si och så i vårt avlånga land idag, snöstorm och massor med nysnö!! Kör försiktigt alla!! Kraaaaaaaaam på er. Vi syns när vi syns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥