onsdag 10 november 2010

Mitt-i-veckan-dagen


Morning på er alla - hur står det till denna onsdag morron? Bra för mig och bra för dig hoppas jag. Själv har jag sovit bra i natt, vaken en gång tror jag.
Vaknat upp till en småblåsig dag, -8 grader ... i väntan på snöstormen som drar norr ut och ovädret låg just nu kring Umeåtrakten hörde jag på radion ... så den kommer hit under dagen - hoppas att det inte blir så jäkligt bara!
Det var ju meningen att jag skulle på ett inredningsparty även ikväll, Perfect Home, men jag skall inte åka dit ... dels för att jag inte vill ge mig ut i onödan när det är sånt väder och dels för att jag är tvungen att baka hit till jobbet ... jag är ju "veckans bagare". Bäst att sköta sina åtaganden!!
Har varit och köpt matlådor ... faktiskt hela tre stycken ... det var så mycket gott - nu köpte jag plättar (åt detta igår - så nu får gubben min en sån låda till i morron), currykyckling med ris (mums - min favvo), lunchkorv med stekt potatis (gubben vill ha - hans fredagslåda!).
Men nu - nu skall jag hämta kaffe ... för kaffetåren den bästa är!
Säger hej till er alla och önskar alla en ... ja ni vet - bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥