onsdag 3 november 2010

Morsning korsning!



Sitter här och har precis druckit upp dagens första kaffekopp och det smakade som alltid - förträffligt!
Sovit uruselt i natt, höll ju aldrig på att somna - varför - jo antagligen för att jag drack kaffe alldeles för sent igår kväll! Varför - jo för att jag var på ett inredningsparty - LIVINGANDROOM.com
Och som ni nog förstår så "slank" det med en sak - en ljuslykta - STOR - kostade "bara" 499 kronor. Får vänta i cirka 2-3 veckor innan den kommer och då skall jag fota och lägga in här.
Det började blåsa massor igår kväll och regna och det verkar fortsätta även denna dagen. Det blev också varmare igår kväll och just nu är det strax under +5.
Och kolandes svart utomhus ... när det är sånt här blött väder som idag - så "biter" liksom inte billyset ... asfalten är svart och blöt och det blir bara mörkare. Usch så trist det är den här tiden på året! Tycker alltid att november är "värsta" månaden ... vad tycker ni?
Idag skall jag inte göra nåt hemma - tror ni jag kan hålla det - knappast!!!
Har ett möte hela förmiddagen här på jobbet ... möten och åter möten!! Ibland känns det som om jobbet bara består av möten.
Nej nu skall jag ta och sluta babbla här och önska er alla en ... ja ni vet!! Man upprepar sig vareviga dag!!!!! men jag önskar er verkligen en bra dag - det vet ni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥