tisdag 2 november 2010

Tidigt inlägg


Ja det är nästan mitt-i-natten för många den här tiden, själv har jag varit vaken sedan 04.15 - steg upp strax efter bara. Gjorde mina toalettbestyr, klädde på mig och ut och hämtade tidningen (som förstås inte var i lådan!! - grrrr) och kopplade i motorvärmarsladden till bilen. Vill ju sätta mig i en varm bil och det fick jag ju.
Tidningen kom först kring 5, läste den och iväg till jobbet och nu sitter jag då här. Som vanligt och alldeles mol allena. Om en kvart börjar dom droppa in - gubbsen mina!
Ikväll skall jag på ett inredningsparty hos grannen - rätt över häcken bara och så är jag där! Skall bli kul att se vad det är för prylar som säljs och förstås priserna. Men man behöver ju faktiskt inte köpa nåt - det är ju inget köptvång.
Nu känner jag att kaffetarmen gör sig hörd ... och just det - jag måste fylla på i kaffeautomaten - jag har "kaffevecka" i vårat gemensamma pentry här på jobbet, vi har en vecka var då vi sköter om att fylla på kaffe, ta ut sopor, hämta ut muggar, socker, kaffe, thé, choklad och sånt från förrådet! Så det är bäst att sköta sig!!!
Solong och på återhörande!
Ha en alldeles förträfflig dag alla - kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥