tisdag 13 oktober 2009

En skön natt och en skön morron


Har verkligen sovit skönt i natt - även om jag vaknat till någon gång ibland. Frös igår kväll och kröp under både täcket och överkastet, men vaknade någon gång under natten av att det var alldeles för varmt och kastade av mig överkastet!!! (mycket kast där upptäcker jag!)
Lite blåsigt är det idag, graderna är -4, stjärnklart och en vackert månskära syntes också.
Igår eftermiddag hade jag möte här på jobbet, idag tack och lov inget möte, men däremot både onsdag, torsdag och fredag!!! När skall man hinna med att jobba???
Nu mina läsers å alla bloggare jag känner - skall jag ta mig en kopp av livets dryck! Önskar er en alldeles förträfflig dag.

2 kommentarer:

  1. Godmorgon...=))
    Själv har jag en fleecefilt UNDER täcket...mmm...mysigt...
    Vi har alltid sovrumsfönstret lite öppet...så det kan ju vara SVINKALLT när man ska lägga sej...brrrr...
    Då e de skönt att ha filten under, så man inte känner det kalla täcket...=))
    Gör sen som du...slänger av mej...o tar på....slänger av....o tar på..hihi...
    Har kommit i "flickbrus" åldern oxå...så de e varmt o kallt omvartannat..=))))
    Möten är det som gäller för mej, heeeela eftermiddagen...=/ Sen jobbar jag till nio...o seeeeeeeeen....TJOHOOOOO...ledig en vecka...=))))
    Ha en fin dag, vännen...
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera
  2. Hej mycket kast ja haha! Tur att man kan kasta bort när man är för varm och att frysa är inte kul! Hoppas din helg varit kanon! ha en bra dag kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥