fredag 9 oktober 2009

Tankar kring Fredspriset



Hörde på radion idag att Fredspriset ...
... tilldelades
Barack Obama!
Vad tycker du om detta beslutet?
Jag har inte så mycket egentligen att säga om detta - annat än att jag tycker det delas ut för mycket priser här i världen och ändå händer det så lite så lite - visst är det bra att folk försöker ... men - varför kan det inte vara en självklarhet att det skall råda FRED på vår planet! Det händer ju ändå ingenting - blir det lugnt på ett ställe - så blossar det upp orosmoln någon annanstans!
Man blir bara så jäkla förbannad på detta krigande och bråk överallt! Varför kan inte människor leva i FRED med varandra och respektera varandra! Jag bara frågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥