fredag 2 oktober 2009

Tjejernas egen kväll på stan!


Ja igår var det dags igen för tjejernas egen "handlarkväll" på stan ... som vanligt mycket folk ... detta kan jag läsa om i tidningen. Själv var jag jui nte dit - struntade i shoppingen - har ni hört så knasigt - jag som alltid är pigg på att shoppa loss! Men nej - inte igår - hade en jäkla värk i hela kroppen och den stelnade och var riktigt ond - så inte brydde jag mig om att shoppa då!

Men tänk vad det alltid är poppis detta med Tjejkväll! Här i min stad har dom börjat även med Killkväll ... tror det har varit än så länge endast en gång - men det kommer väl flera killiga kvällar kan jag tro!
Brukar eran stad anordna Tjejkväll eller Killkväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥