fredag 2 oktober 2009

Helgen knackar på!

















En riktigt trevlig helg till er alla ... både till er som blir lediga och även till er som måste jobba - för det är ju så - alla kan inte vara lediga bara för att det är helg!

Då fungerar inte sjuk- åldringsvården, inte heller industrierna och trafiken ...

Många bara måste vara på sina jobb!

Själv är jag "en sån där som är ledig" när helgen kommer!

Därför längtar jag alltid nåt alldeles massor mycket till helgen, ser alltid fram emot den.

... och nu är det snart - alldeles snart - HELG!

3 kommentarer:

  1. Ha nu en riktig skön helg, kan tro att det är kallt hos dig nu...kanske hittar du något annat i butiken..än kryddsetet som jag behöll, kommer ut mkt framåt kvällen, syns lite i dagens inlägg, kram

    SvaraRadera
  2. En trevlig helg till dig oxå!!! Å tack för dina gulliga kommentarer hos lilla mig!!

    Kram från mig till dig!

    // Inredningsfrun å Bebis ;-)

    SvaraRadera
  3. Heeij.. så härligt me helg... å jag missunnar dej eller nån annan INTE att få vara ledig, för du å många me dej har säkert gjort er sååå väl förtjänt av lite helgledigt..så är det ju.
    Jag är ju dock en sån som får helgjobba, 2 av 5v, men då är jag ledig nästan 2 v av dessa 5.. går ju som sagt 5skift..både ock faktiskt.

    Önskar dej mycket mys i helgen å många kramar me.. ha de bra. Helén.

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥