onsdag 7 oktober 2009

Migränkärringen skriver


Hej på er govänner! Nu är man här vid datorn - en kort "tittin" bara. Ni har inte hört av mig nåt idag ... varför - jo det kan jag tala om för er! Har varit hemma från jobbet, migrän - just nu något lättare i huvudet - men jag är illamående. Har legat hela dagen - det är först nu på eftermiddagen som det lättat något! Har känt av skallen mer eller mindre från i söndags - men jag har ju också ett sånt där värkhuvud - har ofta ofta huvudvärk och min sjukgymnast tror att det mycket kan bero på mina nackbesvär! Var till henne igår och det gjorde så jäkla ont när hon masserade mig, speciellt vissa fläckar på ryggen och kring huvudet och nacken. Man funkar ju inte ordentligt när man har så här i skallen!
Och inte nog med det - vi har dessutom haft ett jäkla väder här i norr sedan tvåtiden i natt! Det var ju lovat snö, regn och storm och det kom - det kan jag lova er. Fast här i Piteå har vi inte ännu fått någon snö, utan bara en massa regn och en helvetes blåst. Det började lugna ner sig något - både blåsten och regnet - kring 11-tiden och solen tittade fram helt plötsligt, det blev jättevackert på en endaste gång! Men man har hört på radion hela dagen om trafiksvårigheter, avåkningar och andra olyckor efter våra norrbottniska vägar. Det har visst kommit på sina håll upp mot två decimeter snö! Och det i kombination med blåst - då förstår man ju att det skapar problem. I morse hade vi kring +3 grader och när solen kom fram så blev det helt plötsligt hela 9 plus. Nu är det återigen kring 3.
Så det mina vänner å läsers - var lite uppdatering från mig! Ha det gott alla - sköt om er - kram.

1 kommentar:

  1. Tack vännen! Ja stövlarna är fina och dom var billiga hihi det är bra det! Förlåt om det dröjer med svaren! har haft en jobbig dag igår och så hamnar man så mycket efter! Mår du bra?? ha en fin kväll kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥