torsdag 1 oktober 2009

Inget viktigt alls eller speciellt


Bara lite babbel från mig - har lunch - ätit klart - bloggar. Gula löv och sol utanför mitt fönster - tar en titt på termometern - bara fyra plus. Tyst omkring mig - skönt. Njuter av min ensamma lunch. (mina gubbs surrar så mycket! nån som tror mig - men det är alldeles sant - dom gör det! värre än mig också!!!!)
Känner mig lite småfrusen - har "kortärmat" på mig idag - måste nog inse att det är höstligare temperatur och ta lite varmare på mig.
Torsdag och 1 oktober ...
Har ni börjat tänka på julen ännu? Julklappar och andra julbestyr. Lite lätt har jultankarna dykt upp.
Snart helg - skönt - alltid ... Förra fredagen hade jag semester - men inte denna! Skulle gärna ha det.
Tittar ut genom mitt fönster och ser att det ligger gula löv som i drivor på sina ställen. Vackert men vemodigt. På våren när man börjar kunna se grönt i träden är det så härligt och ljuvligt, nu är dom snart alldeles kala och bara. Men så är naturens livscykel. Det är snart vår igen! eller hur - vi tror på våren och sommaren - alltid.
Babbel babbel - inget annat än babbel.
Punkt slut!

1 kommentar:

  1. Hej hej! hih tack för informationen! NU fungerar mätaren igen det var nåt knas med den!!!Ja du småfrusen ja, bara att inse att man måste leta fram varmare kläder! Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥