tisdag 6 oktober 2009

Värkliga livet


VÄRK VÄRK VÄRK,
... en jäkla massa värk i min kropp just nu.
Årstiden påverkar, blåsten påverkar och snön är visst i antågande här i norr!
Inte underligt att min kropp PROTESTERAR ordentligt!
Hela jag stelnar och värker och gör ont, men det finns ändå alltid dom som har det värre. Jag tröstar mig med det, det går egentligen ingen nöd på mig! Borde istället skämmas för att jag klagar nu! F´låt f´låt ... skall inte klaga mera och vem f-n är egentligen intresserad att läsa om min värk! Sååååå jäkla roligt och upplyftande är det inte! Inte ens för mig själv att läsa vad jag skriver.
Nu till något helt annat ...
Jag har precis haft lunch och ätit mig mätt och belåten och solen lyser ute - det är vackert med gula löv, blå himmel och blekgul sol - kan det bli bättre en höstdag - knappast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥