fredag 24 juli 2009

Beställning på vackra och gamla burkar


Igår hittade jag en blogg, med tillhörande "butik" på nätet ... där man kunde beställa vackra och romantiska gamla saker.


Och tror ni inte att jag hittade något som jag ville ha ...


Det blev flera vackra burkar som jag beställde och jag längtar verkligen tills jag får pryda mitt kök med dom! Har verkligen "pippi" på burkar och har hur många som helst sådana i mitt hem, både i skafferiet och framme lite varstans ...


Jag fick också äran att prata med ägarinnan till butiken och bloggen i telefonen - hej där Viola! Trevligt att råkas!


Den här bloggen pratar jag om alltså! Och här är "butiken" www.romantiskating.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥