onsdag 29 juli 2009

Eftermiddagen bjuder både på sol, värme och huvudvärk!


Det är både det ena och det andra! Och i en salig blandning också!
Både sol och härlig värme ute och så fick jag på en endaste gång här i eftermiddag en jäkla huvudvärk! Helt onödigt tycker jag.
Satte mig ute på altanen under parasollet och slappade, försökte läsa lite, men la bort boken och blundade och somnade! Till härliga naturljud, fågelkvitter och vindens sus lät jag mig tryggt vaggas till ro i solstolen. Men sen när jag vaknade - sov inte länge alls - då var jag nästan vimmelkantig när jag vaknade och mådde nästan illa! Kände mig inte så där riktigt pigg alls. Det var kanske inte helt perfekt för min huvudvärk att ligga i värmen - även om parasollet var uppfällt mot den varma solen.
Skall faktiskt gå och koka mig en kopp thé ... såg ni vad jag skrev - det stod alltså INTE kaffe! Nog måste jag vara virrig alltid *ler*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥