tisdag 21 juli 2009

Mitt i lunchen


Det är lunchtime för mig och jag sitter på mitt kontor och äter min låda - bestående av stekt pottis och biffar. Jättegott ... kände att jag höll på att bli mätt - så därför tar jag en liten paus i ätandet.


Regnet fortsätter att smattra mot fönstret ... det har regnat nåt alldeles hemskt mycket och intensivt - i stort sett hela förmiddagen. Undrar just hur mycket det har kommit. Bra för naturen ändå att få sig lite "dricka". Graderna är bara blygsamma +13 nu ser jag på min termometer. Men nog skall ni tro att fåglarna kvittrar lika mycket nu som i morse! Att dom små liven inte blir hesa i rösten!


Nu skall jag ta och fortsätta att äta lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥