onsdag 29 juli 2009

En ny dag står för dörren - gomorron!


Det är verkligen tidigt - kom hit på jobbet kring kvart över 5! Tänkte när jag körde hit - att det är ju egentligen mitt i natten!
Väldigt vackert ute, med sol och 15 plus. Fåglarna kvittrar och allt är grönt och fräscht efter regnskuren som kom igår kväll.
Har inte sovit så många timmar i natt - kring 4 timmar bara. Inte mycket eller vad säger ni - som är van att sova 7 - 9 timmar! Som regel sover jag inte mer än 5 timmar ... det är det vanliga - så det kanske inte är så konstigt att jag är trött ibland!
Har öppnat mitt fönster här på jobbet - ut mot naturen och världen - fåglarna verkar glada fast klockan inte är mycket!
Och snart kommer även jag att "nästan" sjunga - för vet ni vad - jag tänker hämta mig en kopp kaffe nu - precis nu!
Så ni skall ha - precis som vanligt det med - en riktigt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥