söndag 26 juli 2009

Regnet står som spön i backen!


Usch vilket trist väder det är! Det regnar som bara den och blåser och graderna är kring +15. Det har vräkt ner här i omgångar nu på morron - man vill bara dra täcket över skallen och fortsätta sova.
Sovit gott - men haft obehagliga drömmar på morronsidan - drömmar som faktiskt "kändes" i kroppen när jag vaknade och jag hade svårt att släppa dom ifrån mig - tankarna på vad jag drömt.
Har ätit två hårdbrödmackor med prickig korv och ost på precis och ett mjölkglas till det. Och förstås åtskilliga koppar med kaffe hela morron! Konstigt annars eller hur.
Nu är Piteå Dansar och Ler över för denna gången, ja tivolit fortsätter till klockan 18 i kväll - men själva festen är över - synd på vädret bara ... inget hällregn under dagarna och kvällarna som tur var - men det räcker ju med regnskurar för att man skall bli blöt.
Jag har inga aktuella besökssiffror för helgen, men i torsdags var det 8500 drygt betalande besökare. Och fredag - lördag brukar ju alltid ha mycket mycket mera besökare. Får väl läsa i morron i tidningen.
Nu en kopp till med kaffe, skall se simning på tv klockan 9. Tycker det är intressant också. Sportfåne ni vet ...
Ha en bra dag alla - hoppas ni har sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥