söndag 19 juli 2009

Rapport på en söndagförmiddag


Solen den lyser - graderna är nästan 20 plus - det är alldeles molnfritt och underbart härligt ute och så är det sista lediga dagen innan jobbet tar vid!
Sovit gott i natt, var så trött igår kväll - förstår inte varför. Kan det vara för denna jäkla värk som jag har i kroppen, jag brukar bli vansinnigt trött då när den är som mest ihållande och intensiv.
Steg upp kring 7-snåret och fixade kaffe förstås.
Sen har jag stekt biffar, kokat grönpepparsås och potatis. Nu börjar detta matförberedande igen - maken jobbar dagskift till veckan. Det skall ju vara matlådor.
Har suttit ute ett tag på altanen med min bok ... njuter av lugnet och solen. Bäst att passa på nu ...
Därför sticker jag ut igen. Hörrni - ha nu en toppenbra söndag - antar det är både torrt och blött väder i landet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥