måndag 20 juli 2009

Då sitter man här på jobbet tidigt, klockan är bara barnet och tuppen sover ännu!


Gomorron på er alla sjusovare!
Själv sitter jag på mitt jobb - tidigt. Bara en av mina arbetskompisar som har kommit än så länge. Har faktiskt sovit bra i natt - man brukar som regel alltid sova som en kratta när man skall börja om att jobba! Men inte i natt ... skönt. Känner mig ändå bra utvilad, även om jag vaknade 04.30! 10 minuter före klockan skulle ringa!
Har öppnat mitt mail - och jäklars vad mail man har! Och post i postfacket!!! En jäkla bunt.
Jag skrev först fel lösenord innan jag kom in på min dator, men sen skrev jag det rätta! Så tydligen finns nåt i huvudkontoret kvar efter ledigheten.
Har också druckit min första jobbarkopp med kaffe - skall hämta mig en till nu, så hörrni - ha en bra måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥