tisdag 21 juli 2009

Regniga natt


Gomorron alla bloggisar i vårt avlånga land. Så har tisdagen randats och jag sitter på jobbet. Sovit gott i natt - även om det var lite problemas med att kunna somna! Jag vaknade 4 prick!
Ute regnar det och graderna är 15 plus. Det är grått och trist och blött utanför mitt fönster, men genom det öppna fönstret kan jag höra fåglarnas kvitter - dom verkar inte ledsna över lite regn. Och säkert inte heller växtligheten, den behöver lite väta.
Idag är det tisdag och Morden i Midsomer. Brukar ni se det? Jag gillar dom här engelska deckarna, som Poiret och den här gamla kluriga damen ni vet - nu står det då riktigt stilla i hjärnkontoret mitt! Vad i fridens heter hon? Hjälp mig att minnas - ni som har minnet i behåll ännu!
Nu skall jag avsluta mitt första inlägg för dagen och dricka lite kaffe och därför säger jag bara som så - ha en bra dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥