onsdag 8 juli 2009

Mitt-i-veckan-dagen är här


Hej svejs i bloggatmosfären!
Onsdagen är här och veckan den går och vädret det består! Grått och trist, har regnat på morron, nu verkar det faktiskt betydligt ljusare ute, så kanske kanske - att det klarnar upp under dagen. Graderna är fortfarande blygsamma, kring +13 bara. Ingen sommarvärme eller hur.
Här är det full rulle ... som vanligt kan man väl säga. Håller på att städa och rensa ur skåpar och lådor i köket, detta behövs verkligen. Alltså - vad saker man har som aldrig någonsin används! Varför sparar man på allt ... ja det undrar jag titt som tätt. Har dessutom plockat ur en garderob alldeles nyss, både kläder och väskor.
Annars idag, ja inget speciellt bestämt som vi tänkt oss. Längtar faktiskt att få sitta ute på altanen och läsa. Första två semesterveckorna, då var det alldeles för varmt att sitta där och nu är det för kallt - aldrig är man nöjd!!
Nu är det nog bäst att fortsätta med mitt slit och släp här hemma. Ha en alldeles strålande härlig dag bloggisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥