tisdag 21 juli 2009

Hultfredsfestivalen läggs ner!


Läser alldeles precis nu i Aftonbladet en notis om att denna mytomspunna och verkligen kända festival i Sverige - HULTFREDSFESTIVALEN - läggs ner!
Verkligen otippat - av mig i alla fall - att den kommer att försvinna! Även om jag aldrig själv varit på den ... så är det ju massor med andra som varit på den under årens lopp - den har visst funnits i 24 år enligt tidningen.
Har du själv varit på festivalen någon gång och när i så fall och vad tyckte du om den - vilka artister såg du, hade du tur med vädret?
Sista åren tycker jag - när dom visat på tv från arrangemanget - att det regnat och verkat vara som en lervälling bland camparna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥