tisdag 7 juli 2009

Ny blogg!


Hej svejs ni som tittar in här hos mig!

Ni ser precis mitt allra första inlägg här ... bloggat har jag gjort sedan 2006 någon gång. På en massa olika ställen - har hur många bloggar som helst lite varstans! Knappt så man minns var eller vad bloggarna heter - tur man skrivit upp alla bloggnamnen så man hittar igen dom!!

............

Annars då - tja vädret är ju alltid intressant - eller är det inte kanske? Hur som haver, så får ni ändå veta att det är +15 grader, grått och blåsigt. Har varit under mina två första semesterveckor ett otroligt väder - med temperaturer upp mot +30 och vindstilla och alldeles molnfritt. Det var nästan så man började längta efter kyligare väder - men bara nästan! Sommaren skall vara solig och varm!!!

....................................

Mitt liv lever jag i norra landsändan - är en kvinna i mina bästa år! Dom får ni räkna ut själva vilka dom är ... say no more! Är gift ... med en son (ja jag är ju inte gift med en son!!! ASG), som precis flyttat ihop med sin flickvän. Spännande verkligen för mor och far och även sonen. Vi har varit och hälsat på för ett tag sedan - dom har fått klart nu med alla prylar och möbler. Var i måndags på Ikea och köpte massor med nytt! Och började direkt att montera ihop det ... tavlor och speglar finns på väggarna redan. Gardinerna är på plats också. Snabba ryck ... Tjejens mamma har tapetserat alla rummen och jag och maken har målat alla köksskåpen invändigt - tror det var fyra varv!!! Snyggt blev det - men inte är det vidare kul att måla så många varv!!! Men nu är det ju gjort ...

Och så har jag städat ur hans "gamla lägenhet". Idag har han lämnat in nycklarna - då blir det besiktning och en tjej skall ta hans lägenhet tidigare!

-------------------------------

Det var lite babbel från mig nu - får väl berätta mera en annan gång om nu någon är intresserad - vilket jag hoppas förstås! För visst är det roligt att få kommentarer och besökare ... man skriver väl mycket för egen del, men visst skjutsingen är det kommentarer som man också fikar efter! Om man inte erkänner det - så ljuger man!!

Så jag säger bara som så - SKRIV KOMMENTARER och ett HEJ ni som tittar in hos mig!!

Solong från mig - kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥