fredag 31 juli 2009

Äntligen fredag!


Tänk så skönt det är med fredag när man jobbat veckan lång! Och nu är den här och jag skall njuta.
Igår eftermiddag och kväll njöt jag också av både vädret och att det var nära till helgen.
Visserligen så började jag städa vissa rum och hann med ganska så mycket - men ändå. Jag hann mellan städvarven också sitta ute på altanen och läsa och göra fotbad och surra i telefonen med en kompis - som ringde och bjöd oss på kräftfest den 15 augusti.
Och idag skall maken och jag gå ut någonstans och äta en bit mat efter mitt jobb. Själv är han ledig idag ... alltid ledig fredag när han haft nattskiftveckan!
Och idag har sonen den sista semesterdagen! Tänk - då har han varit ledig i fem veckor och hunnit med både flytt och annat.
Väder idag: +14, lite dis men solen kan skymtas mellan diset.
Ha nu en härlig och häftig fredag, själv skall jag hämta mig en kopp med den livsviktiga drycken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥