tisdag 28 juli 2009

Vilken strålande dag man vaknar upp till!


Åh vilken underbar dag ... solen lyser och det är så vackert - vattnet ligger alldeles spegelblank som ett nybonat golv. Graderna är "bara" +14 ... men ändå - en helt fantastisk dag att vakna upp till är det.
Sovit gott - fast jag vilade "middag" igår. Varit vaken några gånger, men somnat om direkt.
Det är alldeles blött ute överallt ... det märks att det är rötmånaden ... fukten ligger som en blöt filt.
Kom hit till jobbet 05.15 ... är man inte klok säger jag bara!
Idag fick man då tidningen sin i tid ... så då är ordningen återställd för denna gången.
Nu drack jag lite kaffe ... gott.
Slutar mitt morroninlägg och babbel med dom vanliga orden - ha en bra dag alla ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥