söndag 12 juli 2009

Inget speciellt alls!


Jäkla dum rubrik jag fick till! "inget speciellt alls", men det kanske stämmer.


Tänkte bara på att nu får man börja gruva sig för nästa måndag ... jobbardags ni vet! Men som jag skrev, man är glad ändå att man har ett jobb att gå tillbaka till! Så är det ju, men ändå så känner man ju en viss bävan och även längtan inför jobbardagen - den första, sen är det som att man aldrig varit ifrån jobbet på en hel månad! Så är det tydligen för alla hör man.
Då är det kul att få träffa "gamla" jobbarkompisar och höra vad deras semester bestått av ...
Men jag vet hur det brukar vara natten innan första jobbardagen - jag brukar ha jäkligt svårt för att sova ... man har ju vänt på dygnet under sin ledighet ... och det är nästan så att man har ju gått och lagt sig den tiden som man nu helt plötsligt skall stiga upp! Men fort är man ändå inne i denna trall ...
Då är det ett år till nästa långa semesterperiod ... men det går fort ... och då har man ju något att se fram emot igen! Den som väntar på nått gott, väntar ju som bekant - aldrig för länge!!!
Tjing tjong på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥