måndag 27 juli 2009

Sömnen har intagit mig!


Jag är så trött så trött, la mig direkt efter 14.30 när maken for till jobbet och somnade på stört, vaknade till kring 16 - men somnade om till bara för ett tag sedan. Alltså jag är så trött, ögonen är trött, hela jag är trött - förstår inte vad det är! Jag som hade tänkt gå ut på en promenad och sen sitta ute på altanen, för vädret blev helt underbart idag, över +22 grader och sol och varmt. Sen hade jag tänkt skura alla golven. Men som det känns nu - så orkar jag varken det ena eller det andra! Nu kan jag väl inte heller sova till natten, bara för att jag sovit i tre timmar i eftermiddag! Känns som om jag skulle ha kunnat fortsätta min skönhetssömn - jag fick riktigt tvinga mig upp från den goa sköna sängen! Skall häva mig in i dushen nu - så då kanske jag vaknar till!

1 kommentar:

  1. Kul att hitta en ny blogg.Bor du i Piteå?Jag såg att du hade vädret från pite på din blogg och la i hop det med att du kanske är pitebo.Kul i såna fall.Kul vars du än bor men EXTRA roligt med närliggande bloggare.Ha en skön kväll

    SvaraRadera

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥