lördag 18 juli 2009

Eftermiddagssorlet från norr

Då var middagen avklarad och vet ni vad jag hade gjort för mat - jo leverkaka - något så gott och så sällan man äter det! Riktigt god hemmagjord leverkaka - på mormors vis! Med smör och lingonsylt och kall mjölk till - gott! Men lever är ju något som inte alla gillar - men vi åt med god aptit.
Annars då - jo moln, sol, regndroppar om vartannat idag. Mest sol dock - även om det droppat några gånger på eftermiddagen. Graderna är dryga 20 plus - så jag klagar inte på värmen.
Mannen min har varit i flera timmar och kollat på snöskoteråkande - på vatten! Ja se karlar säger jag bara! Typiskt dom att kolla på nåt sånt trist. 120 kronor i inträde för att se detta trista och tråkiga. Men huvudsaken att gubben blev nöjd och tydligen så blev han det också. Och när han då kom hem - så var ju maten förberedd och nästan nästan klar! Tala om bra service!
Annars måste jag berätta att nu har jag fixat Facebook! Nu har även JAG FACEBOOK! Trodde jag aldrig ... Så därför frågar jag - hur många av er bloggare har Facebook???
Snart kväller ... ja inte ännu - men snart! En slapparkväll framför tv:n i lugn och ro - det är något som man behöver innan jobbaruppstarten - bara en dag ledig nu ... buuuuuu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥