torsdag 30 juli 2009

Fågelkvitter och bloggbesök i tidig morgonstund


Morron alla som vaknat den här tiden, säkert inte så många ... någon finns där - det vet jag.
Sovit som en stock i natt, vaknat till strax efter halv 3, men somnade om en timme till. Gick och la mig relativt tidigt igår kväll - jag var såååå jädrans trött. Somnade i stort sett på stört sen jag la undan boken jag läser just nu.
Min oranga kaffekopp står här bredvid mig på mitt skrivbord. Här är det bara jag ännu - kring 05.40 kommer den första av mina jobbarkompisar.
Vädret är precis som igår, soligt och vackert och med +14.
Nu är det snart helg - så skönt ... Man längtar alltid efter helgen när man jobbar varje dag under veckan.
Idag skall jag försöka göra lite nytta därhemma! Torka lite damm och skura golv.
Slutar nu mitt tidiga inlägg och önskar er en bra dag som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥