onsdag 12 augusti 2009

Bokbeställning från Adlibris (nätbokhandel)


Ja då har jag beställt mera böcker igen! Även om jag har kassvis och hyllvis med böcker hemma - så måste jag bara ha mera "goläsa".
Dessa har jag beställt nyss från Adlibris (rea!!!):
Camilla Läckberg; Stenhuggaren (39 kr), Isprinsessan (39 kr), Sjöjungfrun (49 kr)
Unni Lindell; Honungsfällan (39 kr)
Lars Rambe; Spåren på bryggan (39 kr)
Ramona Fransson; Iskall hämd (39 kr), Mord i Skärhamn (39 kr)
Alla böckerna är kriminalare!
Mums vilka godisar för en bokmal som jag!
Längtar efter min bokleverans (som brukar levereras direkt!)
Ville bara tala om detta för er ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥