måndag 17 augusti 2009

Inte ens gravstenar får vara ifred!


Läser i tidningen om att det på ett ställe varit vandalisering på en kyrkogård.
Gravstenar har slitits upp och kastats i något buskage!!! Oerhört ...
Jag bara undrar om folk inte är riktigt sluga nu för tiden? VARFÖR gör man en sådan sak och VEM?
Vad är det för mening överhuvudtaget att förstöra på en kyrkogård?????
Vad får man ut av detta?
Jag blir så FÖRBANNAD så det är inte klokt!
Hur kan man bara göra något sådant här jävligt???
Har människor inte en gnutta förnuft, känsla och empati i sina kroppar och hjärtan nåt mera??????
Vad är det för kalla och omänskliga människor som gör detta?
Människosläktet är minsann ett jäkla släkte många gånger!
Man slutar aldrig att förvånas och förskräckas över ens artfränder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥