måndag 3 augusti 2009

Tankar kring leggings/långkalsonger


Man ser dem på alla sorters kvinnor, tjejer, flickor. De som är gamla och de som är unga, smala och tjocka, korta och långa. Man ser dem till kjolar, klänningar och tunikor. Till korta och långa, snäva och vida. Man ser vita, svarta, kulörta och mönstrade.
Man ser dem hos mig också. Jag bara ÄLSKAR leggings! Har dom i alla möjliga färger och modeller ... dom är sköna och användbara. Dom bara är ett MÅSTE i min sommargarderob.
Nu har jag ju också förstås en fråga till er andra:
VAD TYCKER DU OM LEGGINGS? Och har du några - i vilka färger, vilka mönster? Berätta ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥