fredag 14 augusti 2009

En kylig men vacker fredag morron


Idag är det minsann inte högsommarvarmt - ännu i alla fall! När jag klev upp hade jag bara +7!! grader, jovisst låter det alldeles för lite - jag menar - inte skall det väl behöva vara så här kort sommar ändå! Hösten behöver väl inte komma förrän i oktober nån gång. Men solen lyser och lär nog värma upp naturen och även oss människor idag.
Natten var skön, vaknade till strax efter halv 3 - men somnade om på stört till 04.40. Hade visserligen lite svårt för att somna igår kväll, var nog alldeles för pigg. Skulle ha varit uppe och glott på tv ett tag till kanske.
Nåväl idag är det fredag och helgen står riktigt för dörren. Säger som jag brukar - underbart. Jag värdesätter verkligen helgen nåt alldeles oerhört mycket, varför jag gör det - antar det är för att jag jobbar heltid varje dag under veckan, så därför känns helgen alltid så välkommen.
Nu slutar jag mitt morronbabbel och hämtar mig dagens första kopp av den goda och varma svarta drycken. Och förstås så önskar jag er alla en riktigt skön dag och helg.
Gomorron på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥