torsdag 27 augusti 2009

Vilken londondimma även idag!


Vilken dimma även på morron - men varmt är det - hela 13 plus. Men inte ser man många meter framför sig. Fukten dryper överallt. Så ser vädret ut hos mig - denna torsdag morron.
Gomorron förresten på er - hoppas ni sovit gott i natt. Det har jag gjort och vaknat upp även denna morron med huvudvärk. Det gjorde jag också igår - mådde inte riktigt bra på hela dagen, mådde illa och kände mig så där uschlig ... sov mellan 15 - 17.30 cirkus. Var så trött - men det är ju huvudvärken som gör att man blir det. Tror nog att skallebanget kommer från min onda axel - har ju haft jäkligt ont nu ett bra tag i vänstra axeln. Värk överhuvudtaget i kroppen har jag haft.
Sitter här i arla morronstund på jobbet och inväntar mina jobbarkompisar - som kommer nu - åtminstonen den första! Han är extra morronpigg - både igår och idag! Han har stämplat in nu och går och byter om. Jag har stämpelklockan alldeles utanför mitt kontor så jag hör när alla kommer!
Kaffekoppen skall fyllas alldeles strax - så nu passar jag på att önska er alla en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack alla goa som skriver en kommentar till mig,
ni är så snälla och jag blir så glad.
Hoppas ni hälsar på mig igen snart.
♥Kram Nyckelpigan♥